Can Yakmak

Acı vermek de denilebilir can yakmaya, fakat dilde bu daha beter bir anlamda kullanılıyor sanki, bilinçli bir şekilde yapılan kötülüğü çağırıştıyor.
Bazen, can yakmaktan hoşlanan insanlar var diye düşünüyorum. Son olarak yarım saat önce düşündüm bunu. Durup dururken, bana acı çektirmeye çalışan biri... Tabii, bana göre durup dururken. Kimbilir neler düşünüyordu o da, neyin acısını çıkarıyordu benim üzerimden.
Yo, onun kadar "insan" değilim fakat: İsa'nın çarmıha gerilirken Tanrı'ya ettiği dua geldi aklıma, yakarış demek daha doğru:
" ...onları bağışla, çünkü ne yaptıklarını bilmiyorlar."

Kötülük hiçbir zaman "bilerek" yapılmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Yakınlık

-Neredesin? -Buradayım. -Neden göremiyorum seni? -Dikkatli bak. -E yoksun ki! -Dikkatli! -Vallahi yoksun. -Yahu şimdi ben de ...