Yanılgı

Kola içip sigara tellendiriyordum az önce. Bu arada başımı öne eğmiş, kola kutusunun üzerindeki yazıları okuyorum. Şirket adı, üretim yeri falan: Eskişehir Mahallesi, bilmem ne sokak, bilmem ne şehir... bi' sorun yok. Üretim yerinin Eskişehir Mahallesi olması ilgimi çekiyor. "Yahu bu kola Eskişehir'de mi üretiliyor şimdi?" diye soruyorum kendi kendime. Eskişehir Mahallesi ya... Neyse, adresi yeniden okuyorum: Esenkent Mahallesi yazıyormuş... İşte, birkaç saniye süren bir olayın içindeki birkaç saliselik yanılgı.
Bu yanılgıyı, geçici körlüğü alın, bir insanın yaşamına tastamam (cuk!) diye oturtun; ya da ne bileyim, kapıldığı bir yanılgıdan paçayı kurtaramamış bir insanı düşünün... Nedir insanın o andaki (yanılgının onu pençesiyle yakaladığı andaki) suçu?

Bir şey'i unutan,
günün birinde bir katil de olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Yakınlık

-Neredesin? -Buradayım. -Neden göremiyorum seni? -Dikkatli bak. -E yoksun ki! -Dikkatli! -Vallahi yoksun. -Yahu şimdi ben de ...